Saturday, November 28, 2015

   Aku rasa sedih sangat bila terfikirkan kenapalah aku jatuh suka pada dia. Tahun depan akan jadi tahun yang kosong dalam hidup aku kerana tiada lagi dia. Kawan-kawan aku ramai yang menyuruhku untuk mencari pengganti tapi aku tahu itu bukan suatu yang mudah. Perlukah aku setia dan menyepi, mengharapkan dia akan muncul kembali dalam hidupku suatu hari nanti. Biar dia dan aku berkenalan semula...Memandangkan aku tidak akan bertemu dengan dia lagi, aku betul-betul mendoakan yang aku dapat lupakan dia. Aku doakan dia akan bertemu dengan perempuan yang jauh lebih baik dari aku...supaya aku tidak akan pernah menyesal lagi. Terlalu banyak tentang dia dalam hatiku. Mengenamg kembali lagu yang dia pernah beri aku, Inspirasi-Hafiz Suip. Maafkan aku.

No comments:

Post a Comment